لوس نشو بخند دیه

خنده بازار
خنده دار
لوس نشو بخند دیه
ن : درسا ت : سه شنبه 29 دی 1394 ز : 10:3 | +

                     

جایگاهم تو خونمون داره از “بی فایده”

.

.

به “واقعا تو چرا هستی؟” تغییر پیدا میکنه

 

 

 

میگن خوشگلا خوشتیپا عمرشون کوتاهه چون زود چشم میخورن….

هیییییی خوشبحالتون حالا حالا ها زنده اید…….

.

.

من که مسافر امروز فردام

حلالم کنین

 

 

خیلی دوست دارم یه بار رو کتابام خوابم ببره!

مامان و بابام بیان باتحسین نگام کنن!

.

.

ولی همیشه گوشی به دست خوابم میبره

مامان وبابام میان به هم نگاه میکنن و باتاسف زیر لب میگن !!

این هیچی نمیشه!!!



یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه ،من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم
اصن یه وضیه هااااااااا

 

د خو لامصب من عاشقت شدم بفهم انقد عذابم نده

.

.

.

.

.

.

جمله بالا رو حفظ کن فردا اومدم بهم با اشک و اه بگو

 

 

 

ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺸﻪ

.

.

.

.

 

.

ﺣﺎﻻ ﺧﻮدم ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺘﺎ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮐﻤﺎﻻﺗﻢ ﮐﻪ دارﻩ ﻫﺪر ﻣﯿﺮﻩ

 

 

 


یه ضرب المثل افریقایی می گه : یرخ یلیخ وت

یعنی تو خیلی برام عزیزی

جالب اینکه اگر از آخر به اول هم بخونی همین معنی رو میده


 

 

قاشق چیست ؟

.

.

.

.

.

.

خداوکیلی قاشقم من باید بگم چیه !

تا حالا با بیل غذا میخوردین

زشته بابا یکم مطالعه کنید!!!

 

 

 

 

ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻔﺎﯼ ﯾﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ؟

.

.

.

ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺧﻮﻥ ﺭﺳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ،

ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﺮﺕ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻧﭙﺮﺱ !!!!!!

ﺯﯾﺎﺩ ﺯﺭ ﺑﺰﻧﯽ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ زرا نزنى!!!!!

اصولا قلبها چون ٢٤ ساعته كار ميكنن اعصاب ندارن


 

 

ﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺳﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﺩﯾﻢ

ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯾﻢ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ

. ﺭﻓﺘﯿﻢﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ

ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ، ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺗﻢ :  ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟

  ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :  ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ ! ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ،خیلی ترسیدم!

 

 

 

یه مراسم دعوت شدم که توی کارت نوشته بود فقط با کراوات مشکی

.

.

.

وقتی رفتم به مراسم رسیدم دیدم بقیه پیراهن و شلوار هم پوشیدن

 

 

مورد داشتیم دختره رفته تو گوگل سرچ کرده :

اسم اون پسری که نزدیک مدرسه مون مغازه داره چیه؟!!

گوگل جواب داده برو درستو بخون

دو شنبه امتحان فارسی داری!

 

ما یه فامیل داریم فقط خبر مرگ میده

هر وقت زنگ میزنه اول لباس مشکی میپوشیم بعد جواب تلفونو میدیم


 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت18:52---3 فروردين 1395
سلام ابجي خوبي چه خبر اصلا پيدات نيست كجاي پس بيا منتظرتم خوب

راستي عيدتم مبارك عيد بهت خوش بگذره به من كه خوش نميگذره فعلا تا بعد ببينم جي ميشه

اجي مواظب خودت باش اومدي بهم خبر بده باشه دوست دارت داداش مهرداد
پاسخ:نت ندالم


دختر خیال پرداز
ساعت17:47---4 اسفند 1394
اپمممممممممم

مرتضی
ساعت11:51---30 دی 1394


محمدرضا
ساعت11:13---29 دی 1394
واقعا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by dorsajoooon
This Template By Theme-Designer.Com